reklama - zainteresowany?

AI dla kreatywnych - Helion

AI dla kreatywnych
ebook
Autor: B
ISBN: 9788397279605
stron: 122, Format: ebook
Data wydania: 2025-04-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 28,99 zł

Dodaj do koszyka AI dla kreatywnych

Tagi: Inne | Sztuczna inteligencja

"AI dla Kreatywnych" to ksi

Dodaj do koszyka AI dla kreatywnych

 

Osoby które kupowały "AI dla kreatywnych", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Sztuka podst
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka AI dla kreatywnych

Spis treści

AI dla kreatywnych eBook -- spis treści

Prolog s. 6

Przykłady z Pixara jako wprowadzenie do tematyki nowoczesnych technologii w filmie.

Terminator Powrócił s. 11

Historia wpływu nowych technologii na przemysł filmowy i kluczowe zmiany w tej

dziedzinie.

Quo Vadis AI? s .16

Przegląd firm i technologii związanych z generatywną AI w filmie, takich jak Runway ML,

Pika Labs i Sora.

Dyfuzja s . 43

Techniczne szczegóły dotyczące modelu Stable Diffusion i przykłady jego zastosowań.

Festiwal s. 50

Relacja z Festiwalu Filmów AI Runway oraz opis firm prezentujących swoje technologie.

Obserwator s. 54

Refleksje autora na temat przyszłości AI oraz jego osobiste doświadczenia i

spostrzeżenia.

Komunikacja z Maszyną s. 60

Praktyczne porady dotyczące pracy z AI, ze szczególnym uwzględnieniem tworzenia

efektywnych promptów.

Magiczne Narzędzia s. 69

Tajniki i porady do najbardziej złożonej aplikacji od Runway ML.

PIKA s. 99

użytkownika.

Historia i rozwój Pika Labs oraz opis ich innowacyjnych narzędzi i interfejsu

Edycja i Montaż s. 105

Opis narzędzi AI w edycji wideo, funkcji Adobe Premiere Pro oraz CapCut.

Zaufanie s. 117

etyczne.

Problematyka zaufania do AI, przykłady z życia wzięte oraz wyzwania i rozważania

Epilog s. . 121

 

Dodaj do koszyka AI dla kreatywnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.