reklama - zainteresowany?

3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne - Helion

3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Joanna Pasek
ISBN: 83-7361-960-7
stron: 124, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2005-08-03
Księgarnia: Helion

Cena książki: 14,90 zł

Dodaj do koszyka 3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne

Tagi: 3ds max

Poznaj potęgę najnowszej wersji 3ds max

3ds max 7 to jedna z najbardziej znanych i docenianych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Jej możliwości wykorzystują twórcy filmowych efektów specjalnych, specjaliści od wizualizacji procesów i projektów oraz autorzy kreskówek. Jednak grafika 3D nie jest tylko domeną profesjonalistów -- jej tworzenie może być doskonałą zabawą dla każdego. Dla amatora, nieprzyzwyczajonego do rozbudowanych interfejsów i skomplikowanych zasad tworzenia obiektów 3D, pierwszy kontakt z 3ds max 7 może być przytłaczający. Takiej osobie najbardziej przydatna okaże się książka wyjaśniająca w prosty sposób podstawowe zasady pracy z aplikacją.

"3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne" to taka właśnie książka. Jeśli rozpoczynasz swoją przygodę w świecie grafiki i animacji 3D, znajdziesz tu informacje, które pomogą Ci wkroczyć w ten świat. Wykonując kolejne ćwiczenia, nauczysz się tworzyć obiekty przy użyciu różnych narzędzi i metod modelowania, zmieniać atrybuty obiektów za pomocą modyfikatorów oraz przypisywać obiektom materiały i tekstury. Dowiesz się, jak układać obiekty w scenie, oświetlać je i ustawiać kamerę. Poznasz także różne sposoby tworzenia animacji.

  • Tworzenie modelu psa
  • Stosowanie modyfikatorów
  • MateriaÅ‚y, tekstury i Å›wiatÅ‚a
  • Animowanie za pomocÄ… deformacji i pól siÅ‚
  • Podstawowe sposoby animacji postaci

Dodaj do koszyka 3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oÅ›wietlenie i renderowanie
  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiaÅ‚y i tekstury
  • 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. SzkoÅ‚a efektu
  • Skuteczne programowanie Lego Mindstorms
  • Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podrÄ™cznik

Dodaj do koszyka 3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści

Rozdział 1. Trzy wymiary i pies (5)

  • Pies (8)
  • Modyfikatory (18)
  • Warto zapamiÄ™tać (19)

Rozdział 2. Czajnik, kamera, akcja (21)

  • Czajnik u fotografa (21)
  • Czajnik na planie filmowym (34)
  • Warto zapamiÄ™tać (40)

Rozdział 3. Więcej światła (i materiałów) (43)

  • Zaawansowane oÅ›wietlenie w kÄ…cie pokoju (43)
  • SzkÅ‚o i chrom (55)
  • Kreskówka (64)
  • Warto zapamiÄ™tać (70)

Rozdział 4. Gimnastyka czajnika (71)

  • Gimnastyka czajnika (71)
  • Warto zapamiÄ™tać (83)

Rozdział 5. Inne sposoby animacji (85)

  • PÄ™kajÄ…cy czajnik (85)
  • Powtórka z fizyki (99)
  • Warto zapamiÄ™tać (103)

Rozdział 6. Pies, czyli animacja postaci (105)

  • MaszerujÄ…cy pies (107)
  • Warto zapamiÄ™tać (122)

    Dodaj do koszyka 3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.