reklama - zainteresowany?

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne - Helion

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Jacek Miklasiewicz
ISBN: 83-7197-869-3
stron: 128, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2003-06-16
Księgarnia: Helion

Cena książki: 14,00 zł

Dodaj do koszyka 3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne

Tagi: 3ds max

3ds max to najlepiej sprzedające się, profesjonalne oprogramowanie do modelowania, animacji i renderingu efektów specjalnych, animowania postaci i tworzenia gier. Jest to wiodąca w swojej klasie aplikacja używana przez tysiące grafików i animatorów na całym świecie.

Książka "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne" dostarczy Ci w formie ćwiczeń wszelkich niezbędnych informacji do rozpoczęcia tworzenia własnych animacji i modeli trójwymiarowych. Krok po kroku poznasz ogromny potencjał tej aplikacji: od zagadnień podstawowych, po tematy bardziej zaawansowane. "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne" przyda się także osobom, które zapoznały się z poprzednimi pozycjami z tej serii poświęconymi 3ds. Znajdą tu one nie tylko informacje o możliwościach najnowszej wersji programu, ale także wiele nowych, przydatnych ćwiczeń.

  • Podstawowe zasady pracy w 3ds
  • Tworzenie, nazywanie i modyfikowanie obiektów
  • Opis wybranych opcji Command Panel
  • Skala czasu, tworzenie i kontrolowanie klatek kluczowych
  • Definiowania materiałów
  • Modelowanie poligonalne, Loft i starsze techniki modelowania
  • Nowe rodzaje oÅ›wietlenia: Light Tracer i Radiosity
  • Mapowanie UVW
  • Automatyczna animacja w 3dsmax 5

Dodaj do koszyka 3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oÅ›wietlenie i renderowanie
  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiaÅ‚y i tekstury
  • 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. SzkoÅ‚a efektu
  • Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podrÄ™cznik
  • 3ds max 9. Animacja 3D od podstaw

Dodaj do koszyka 3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. Wprowadzenie (9)

  • 1.1. Podstawy dziaÅ‚ania programu (9)

Rozdział 2. Nazewnictwo, tworzenie i modyfikacja obiektów (13)

  • 2.1. Ekran 3ds max 5 (15)
    • 2.1.a. Viewports - okna widoku (15)
    • 2.1.b. Menu_bar (16)
    • 2.1.c. Main_toolbar (16)
    • 2.1.d. Tab_panel (16)
    • 2.1.e. Command_panel (17)
    • 2.1.f. Time_slider (17)
    • 2.1.g. Track_bar (17)
    • 2.1.h. Animate_and_time_controls (18)
    • 2.1.i. Viewport_navigation_controls (18)
  • 2.2. Podstawy konstrukcji i selekcji obiektów w 3ds max 5 (19)

Rozdział 3. Opis wybranych opcji command panel (27)

  • 3.1. Command_panel://create (27)
  • 3.2. Command_panel://modify (28)
  • 3.3. Command_panel://Hierarchy (29)
  • 3.4. PojÄ™cie stosu modyfikatorów (31)

Rozdział 4. Skala czasu, tworzenie i kontrola klatek kluczowych (37)

Rozdział 5. Definiowanie materiałów w 3ds max 5 (43)

  • 5.1. Kolory obiektów (43)
  • 5.2. MateriaÅ‚y, mapowanie (43)
  • 5.3. Nowe definicje i pojÄ™cia (46)

Rozdział 6. Modelowanie Poligonalne (61)

  • 6.1. Modelowanie Åšwinksa (61)

Rozdział 7. Podgląd efektu końcowego z poziomu modyfikatora (77)

Rozdział 8. Loft i starsze techniki modelowania (81)

Rozdział 9. Operacje typu Boolean (87)

Rozdział 10. Nowe rodzaje oświetlenia - Light Tracer (93)

Rozdział 11. Nowe rodzaje oświetlenia - Radiosity (101)

Rozdział 12. Symetria (109)

Rozdział 13. Mapowanie UVW (111)

Rozdział 14. Automatyczna animacja w 3ds max 5 (117)

Dodaj do koszyka 3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.