3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne - Helion
ISBN: 83-7197-869-3
stron: 128, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2003-06-16
Księgarnia: Helion
Cena książki: 14,00 zł
3ds max to najlepiej sprzedające się, profesjonalne oprogramowanie do modelowania, animacji i renderingu efektów specjalnych, animowania postaci i tworzenia gier. Jest to wiodąca w swojej klasie aplikacja używana przez tysiące grafików i animatorów na całym świecie.
Książka "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne" dostarczy Ci w formie ćwiczeń wszelkich niezbędnych informacji do rozpoczęcia tworzenia własnych animacji i modeli trójwymiarowych. Krok po kroku poznasz ogromny potencjał tej aplikacji: od zagadnień podstawowych, po tematy bardziej zaawansowane. "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne" przyda się także osobom, które zapoznały się z poprzednimi pozycjami z tej serii poświęconymi 3ds. Znajdą tu one nie tylko informacje o możliwościach najnowszej wersji programu, ale także wiele nowych, przydatnych ćwiczeń.
- Podstawowe zasady pracy w 3ds
- Tworzenie, nazywanie i modyfikowanie obiektów
- Opis wybranych opcji Command Panel
- Skala czasu, tworzenie i kontrolowanie klatek kluczowych
- Definiowania materiałów
- Modelowanie poligonalne, Loft i starsze techniki modelowania
- Nowe rodzaje oświetlenia: Light Tracer i Radiosity
- Mapowanie UVW
- Automatyczna animacja w 3dsmax 5
Osoby które kupowały "3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:
- 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oświetlenie i renderowanie 79,00 zł, (23,70 zł -70%)
- 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiały i tekstury 79,00 zł, (23,70 zł -70%)
- 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu 96,45 zł, (29,90 zł -69%)
- Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podręcznik 79,00 zł, (39,50 zł -50%)
- 3ds max 9. Animacja 3D od podstaw 58,98 zł, (29,49 zł -50%)
Spis treści
3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści
Wstęp (7)
Rozdział 1. Wprowadzenie (9)
- 1.1. Podstawy działania programu (9)
Rozdział 2. Nazewnictwo, tworzenie i modyfikacja obiektów (13)
- 2.1. Ekran 3ds max 5 (15)
- 2.1.a. Viewports - okna widoku (15)
- 2.1.b. Menu_bar (16)
- 2.1.c. Main_toolbar (16)
- 2.1.d. Tab_panel (16)
- 2.1.e. Command_panel (17)
- 2.1.f. Time_slider (17)
- 2.1.g. Track_bar (17)
- 2.1.h. Animate_and_time_controls (18)
- 2.1.i. Viewport_navigation_controls (18)
- 2.2. Podstawy konstrukcji i selekcji obiektów w 3ds max 5 (19)
Rozdział 3. Opis wybranych opcji command panel (27)
- 3.1. Command_panel://create (27)
- 3.2. Command_panel://modify (28)
- 3.3. Command_panel://Hierarchy (29)
- 3.4. Pojęcie stosu modyfikatorów (31)
Rozdział 4. Skala czasu, tworzenie i kontrola klatek kluczowych (37)
Rozdział 5. Definiowanie materiałów w 3ds max 5 (43)
- 5.1. Kolory obiektów (43)
- 5.2. Materiały, mapowanie (43)
- 5.3. Nowe definicje i pojęcia (46)
Rozdział 6. Modelowanie Poligonalne (61)
- 6.1. Modelowanie Åšwinksa (61)
Rozdział 7. Podgląd efektu końcowego z poziomu modyfikatora (77)
Rozdział 8. Loft i starsze techniki modelowania (81)
Rozdział 9. Operacje typu Boolean (87)
Rozdział 10. Nowe rodzaje oświetlenia - Light Tracer (93)
Rozdział 11. Nowe rodzaje oświetlenia - Radiosity (101)
Rozdział 12. Symetria (109)
Rozdział 13. Mapowanie UVW (111)
Rozdział 14. Automatyczna animacja w 3ds max 5 (117)