reklama - zainteresowany?

3ds Max 8. Biblia - Helion

3ds Max 8. Biblia
Autor: Kelly L. Murdock
Tytuł oryginału: 3ds Max 8 Bible
Tłumaczenie: Zbigniew Waśko, Wojciech Demski, Michał Dziewoński, Paweł Król, Wojciech Pazdur
ISBN: 83-246-0560-6
stron: 1424, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-05-10
Księgarnia: Helion

Cena książki: 147,00 zł

Dodaj do koszyka 3ds Max 8. Biblia

Tagi: 3ds max

Kompendium wiedzy
o jednym z najpotężniejszych narzędzi dla grafików 3D

  • Poznaj interfejs użytkownika, nowe narzÄ™dzia i metody modelowania
  • Utwórz zÅ‚ożone modele i zaaranżuj scenÄ™ animacji
  • Zdefiniuj materiaÅ‚y i tekstury, korzystajÄ…c z nowych sposobów mapowania
  • Wykorzystaj zaawansowane techniki animowania obiektów
  • Wykonaj renderingi próbne i finalne

3ds Max to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji trójwymiarowej, która stała się niemal legendą w świecie grafików i animatorów komputerowych. Już pierwsza jego wersja, będąca następcą "dosowego" 3D Studio zyskała ogromną popularność wśród specjalistów zajmujących się efektami wizualnymi. Doskonałe narzędzia programu 3ds Max obsługują każdy etap procesu tworzenia realistycznych animacji -- modelowanie, kompozycję sceny, teksturowanie, animowanie, rendering i postprodukcję. Dziś 3ds Max jest podstawowym instrumentem wielu znanych firm produkcyjnych, a efekty jego działania możemy podziwiać między innymi w reklamach i produkcjach filmowych -- zarówno tych komercyjnych, realizowanych przy ogromnych budżetach i z wielkim rozmachem, jak i tych mniejszych, tworzonych przez amatorów dysponujących jedynie wyobraźnią i własnym komputerem.

Książka "3ds Max 8. Biblia" to wyczerpujący zbiór informacji o tej użytecznej aplikacji. Czytając ją, zyskasz wiedzę, dzięki której wykreowanie każdej, nawet najbardziej złożonej animacji komputerowej nie będzie stanowiło dla Ciebie najmniejszego problemu. Poznasz interfejs użytkownika programu i zobaczysz, jak dostosowywać go do swoich potrzeb. Nauczysz się korzystać z narzędzi do tworzenia obiektów, a także dowiesz się, w jaki sposób zdefiniować dla nich materiały i tekstury i przypisać je oraz jak rozłożyć obiekty w scenie. Przeczytasz o technikach oświetlania sceny, pracy z wirtualnymi kamerami i sposobach animowania obiektów. Opanujesz tajniki animacji postaci, renderowania animacji i wprowadzania efektów specjalnych w procesie postprodukcji. Znajdziesz także opis tworzenia skryptów z wykorzystaniem języka MaxScript oraz instalowania modułów dodatkowych (plug-ins) rozszerzających możliwości programu.

  • Konfiguracja interfejsu użytkownika i okien widokowych
  • Praca z plikami
  • Tworzenie obiektów podstawowych
  • Transformowanie obiektów
  • Modyfikatory
  • Modelowanie siatkowe oraz NURBS
  • Systemy symulacji czÄ…stek
  • Definiowanie materiałów i tekstur
  • Kamery i Å›wiatÅ‚a
  • Animacja za pomocÄ… klatek kluczowych
  • Kontrolery animacji
  • Tworzenie animacji postaci
  • Symulacja zjawisk fizycznych i efektów atmosferycznych
  • Rendering
  • Korzystanie z moduÅ‚u mental ray
  • Efekty postprodukcyjne
  • Skrypty i moduÅ‚y dodatkowe

Odkryj i ujarzmij potęgę 3ds Max 8.

Dodaj do koszyka 3ds Max 8. Biblia

 

Osoby które kupowały "3ds Max 8. Biblia", wybierały także:

  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oÅ›wietlenie i renderowanie
  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiaÅ‚y i tekstury
  • 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. SzkoÅ‚a efektu
  • Skuteczne programowanie Lego Mindstorms
  • Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podrÄ™cznik

Dodaj do koszyka 3ds Max 8. Biblia

Spis treści

3ds Max 8. Biblia -- spis tre

Dodaj do koszyka 3ds Max 8. Biblia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.