3ds Max 8. Biblia - Helion
Tytuł oryginału: 3ds Max 8 Bible
Tłumaczenie: Zbigniew Waśko, Wojciech Demski, Michał Dziewoński, Paweł Król, Wojciech Pazdur
ISBN: 83-246-0560-6
stron: 1424, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-05-10
Księgarnia: Helion
Cena książki: 147,00 zł
Kompendium wiedzy
o jednym z najpotężniejszych narzędzi dla grafików 3D
- Poznaj interfejs użytkownika, nowe narzędzia i metody modelowania
- Utwórz złożone modele i zaaranżuj scenę animacji
- Zdefiniuj materiały i tekstury, korzystając z nowych sposobów mapowania
- Wykorzystaj zaawansowane techniki animowania obiektów
- Wykonaj renderingi próbne i finalne
3ds Max to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji trójwymiarowej, która stała się niemal legendą w świecie grafików i animatorów komputerowych. Już pierwsza jego wersja, będąca następcą "dosowego" 3D Studio zyskała ogromną popularność wśród specjalistów zajmujących się efektami wizualnymi. Doskonałe narzędzia programu 3ds Max obsługują każdy etap procesu tworzenia realistycznych animacji -- modelowanie, kompozycję sceny, teksturowanie, animowanie, rendering i postprodukcję. Dziś 3ds Max jest podstawowym instrumentem wielu znanych firm produkcyjnych, a efekty jego działania możemy podziwiać między innymi w reklamach i produkcjach filmowych -- zarówno tych komercyjnych, realizowanych przy ogromnych budżetach i z wielkim rozmachem, jak i tych mniejszych, tworzonych przez amatorów dysponujących jedynie wyobraźnią i własnym komputerem.
Książka "3ds Max 8. Biblia" to wyczerpujący zbiór informacji o tej użytecznej aplikacji. Czytając ją, zyskasz wiedzę, dzięki której wykreowanie każdej, nawet najbardziej złożonej animacji komputerowej nie będzie stanowiło dla Ciebie najmniejszego problemu. Poznasz interfejs użytkownika programu i zobaczysz, jak dostosowywać go do swoich potrzeb. Nauczysz się korzystać z narzędzi do tworzenia obiektów, a także dowiesz się, w jaki sposób zdefiniować dla nich materiały i tekstury i przypisać je oraz jak rozłożyć obiekty w scenie. Przeczytasz o technikach oświetlania sceny, pracy z wirtualnymi kamerami i sposobach animowania obiektów. Opanujesz tajniki animacji postaci, renderowania animacji i wprowadzania efektów specjalnych w procesie postprodukcji. Znajdziesz także opis tworzenia skryptów z wykorzystaniem języka MaxScript oraz instalowania modułów dodatkowych (plug-ins) rozszerzających możliwości programu.
- Konfiguracja interfejsu użytkownika i okien widokowych
- Praca z plikami
- Tworzenie obiektów podstawowych
- Transformowanie obiektów
- Modyfikatory
- Modelowanie siatkowe oraz NURBS
- Systemy symulacji czÄ…stek
- Definiowanie materiałów i tekstur
- Kamery i światła
- Animacja za pomocÄ… klatek kluczowych
- Kontrolery animacji
- Tworzenie animacji postaci
- Symulacja zjawisk fizycznych i efektów atmosferycznych
- Rendering
- Korzystanie z modułu mental ray
- Efekty postprodukcyjne
- Skrypty i moduły dodatkowe
Odkryj i ujarzmij potęgę 3ds Max 8.
Osoby które kupowały "3ds Max 8. Biblia", wybierały także:
- 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oświetlenie i renderowanie 79,00 zł, (23,70 zł -70%)
- 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiały i tekstury 79,00 zł, (23,70 zł -70%)
- 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu 96,45 zł, (29,90 zł -69%)
- Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podręcznik 79,00 zł, (39,50 zł -50%)
- 3ds max 9. Animacja 3D od podstaw 58,98 zł, (29,49 zł -50%)