reklama - zainteresowany?

3ds Max 2009. Biblia - Helion

3ds Max 2009. Biblia
Autor: Kelly L. Murdock
Tytuł oryginału: 3ds Max 2009 Bible
Tłumaczenie: Zbigniew Waśko
ISBN: 83-246-2115-6
stron: 1456, Format: 172x245, okładka: twarda
Data wydania: 2009-09-24
Księgarnia: Helion

Cena książki: 199,00 zł

Dodaj do koszyka 3ds Max 2009. Biblia

Tagi: 3ds max

  • Poznaj Å›rodowisko pracy!
  • Wykorzystaj nowe możliwoÅ›ci!
  • Stwórz niezwykÅ‚Ä… animacjÄ™!

3ds Max -- chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i ceniony program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji już w pierwszej edycji z 1990 roku zrewolucjonizował świat grafiki. Trudno dziś wyobrazić sobie produkcję filmową czy animację bez tego potężnego narzędzia i jego niesamowitych możliwości! W ciągu osiemnastu lat program był stale rozwijany i udoskonalany, a w najnowszej odsłonie 3ds Max 2009 znowu zyskał na wydajności oraz funkcjonalności. Zwiększono również jego kompatybilność z innymi aplikacjami firmy AutoDesk i podwyższono funkcjonalność interfejsu użytkownika, oferując dodatkowe możliwości ręcznego tworzenia modeli. Czego chcieć więcej? Tylko wiedzy, jak efektywnie wykorzystać ten potencjał!

Oto masz przed sobą kompletne źródło wiedzy o programie 3ds Max 2009! Autorka książki poprowadzi Cię od zagadnień podstawowych, po te najbardziej zaawansowane. Dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować środowisko pracy, tak aby poruszanie się po nim było wygodne i ekonomiczne. Poznasz podstawowe obiekty oraz nauczysz się je przekształcać, obracać i skalować. Na kolejnych kartach książki przeczytasz o tym, jak zapanować nad wszystkimi obiektami, zdobędziesz wiedzę o zasadach modelowania, wykorzystywania różnych rodzajów materiałów oraz stosowania kamer czy oświetlenia. To wszystko doprowadzi Cię w końcu do samodzielnego stworzenia oryginalnej animacji. Książka wprowadzi Cię także w arkana perfekcyjnego renderingu i nauczy efektywnie wykorzystywać język MAXScript. Książka ta sprawdzi się zarówno w rękach amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!

  • Zapoznanie z interfejsem użytkownika
  • Przygotowanie Å›rodowiska pracy
  • Wykorzystanie obiektów podstawowych
  • Stosowanie warstw
  • Sposoby przeksztaÅ‚cania obiektów
  • Metody pracy z wieloma obiektami
  • Podstawy modelowania
  • Wykorzystywanie materiałów
  • Techniki oÅ›wietlania sceny
  • Podstawy animacji
  • Animowanie dwunogów, tkanin i wÅ‚osów
  • Wykorzystanie jÄ™zyka MAXScript

Poznaj i wykorzystaj cały potencjał programu 3ds Max 2009!

Dodaj do koszyka 3ds Max 2009. Biblia

 

Osoby które kupowały "3ds Max 2009. Biblia", wybierały także:

  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oÅ›wietlenie i renderowanie
  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiaÅ‚y i tekstury
  • 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. SzkoÅ‚a efektu
  • Skuteczne programowanie Lego Mindstorms
  • Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podrÄ™cznik

Dodaj do koszyka 3ds Max 2009. Biblia

Spis treści

3ds Max 2009. Biblia -- spis tre

Dodaj do koszyka 3ds Max 2009. Biblia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.