reklama - zainteresowany?

3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne - Helion

3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Jacek Miklasiewicz
ISBN: 83-7197-451-5
stron: 120, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2001-07-11
Księgarnia: Helion

Cena książki: 14,00 zł

Dodaj do koszyka 3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne

Tagi: 3ds max

Niniejszy zestaw ćwiczeń ma pomóc zrozumieć zasadę działania programu 3DS MAX 4 i nauczyć rozwiązywać problemy z tym związane. Książka może być przydatna zarówno posiadaczom wersji 4, jak również wcześniejszych wersji programu. Dzięki opisom i ćwiczeniom można odkryć, co nowego zawiera pakiet 3DS MAX 4 w stosunku do wersji wcześniejszych.

"3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne" to książka przeznaczona dla osób początkujących i średnio zaawansowanych w obsłudze aplikacji 3D, niemniej jednak osoby na co dzień korzystające z 3DS MAX 4 znajdą również coś dla siebie. Książka wprowadza bowiem czytelnika niepostrzeżenie w świat profesjonalnej obsługi programu...

Dodaj do koszyka 3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oÅ›wietlenie i renderowanie
  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiaÅ‚y i tekstury
  • 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. SzkoÅ‚a efektu
  • Skuteczne programowanie Lego Mindstorms
  • Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podrÄ™cznik

Dodaj do koszyka 3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. Wprowadzenie (8)

  • Podstawy dziaÅ‚ania programu (8)

Rozdział 2. Nazewnictwo, tworzenie i modyfikacja obiektów (11)

  • Ekran 3DS MAX 4 (12)
    • Viewports - okna widoku (13)
    • Menu_bar (13)
    • Main_toolbar (14)
    • Tab_panel (14)
    • Command_panel (14)
    • Time_slider (15)
    • Track_bar (15)
    • Animate_and_time_controls (15)
    • Viewport_navigation_controls (15)
  • Podstawy konstrukcji i selekcji obiektów w 3DS MAX 4 (16)

Rozdział 3. Opis wybranych opcji command_panel (22)

  • Command_panel://create (22)
  • Command_panel://modify (23)
  • Command_panel://Hierarchy (23)
  • PojÄ™cie stosu modyfikatorów (26)

Rozdział 4. Operacje typu Boolean (32)

Rozdział 5. Skala czasu, tworzenie i kontrola klatek kluczowych (35)

Rozdział 6. Definiowanie materiałów w 3DS MAX 4 (40)

  • Kolory obiektów (40)
  • MateriaÅ‚y, mapowanie (40)
  • Nowe definicje i pojÄ™cia (43)

Rozdział 7. Nowości w 3DS MAX 4 (59)

  • Interfejs użytkownika (59)
    • Konfigurowanie okna widoku (59)
    • Konfigurowanie paska menu i skrótów klawiszowych (60)
    • Konfigurowanie panelu rozkazów (62)
    • Schemat kolorów programu (63)
    • Nowy track_bar (63)
    • Status Area (Pole stanu) (63)
    • Quad_menu (Menu podrÄ™czne) (63)
    • Automatyczny zapis scen (64)
    • Filtrowanie obiektów (64)
  • Nowe opcje modelowania (65)
    • Editable Poly (65)
    • Modyfikator HSDS - Hierarchical Sub Division Surfaces Modifier (75)
    • Modyfikator Multires (77)
  • Nowe obiekty w 3DS MAX 4 (78)
    • Obiekt Hose (78)
    • Obiekt Terrain (84)
  • Manipulatory, Wire menu (86)
    • Tryb manipulacji, Å‚Ä…czenie parametrów (86)
  • 3(motion blur i Å›nieg (96)
  • Constraints - czyli jak "uwiÄ™zić" obiekt (103)

Rozdział 8. Standardowe elementy aplikacji (115)

  • Track View (115)
  • Efekty postprodukcji - Videopost (116)
  • Skróty klawiszowe (116)

Dodaj do koszyka 3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.