3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne - Helion
ISBN: 83-7197-451-5
stron: 120, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2001-07-11
Księgarnia: Helion
Cena książki: 14,00 zł
Niniejszy zestaw ćwiczeń ma pomóc zrozumieć zasadę działania programu 3DS MAX 4 i nauczyć rozwiązywać problemy z tym związane. Książka może być przydatna zarówno posiadaczom wersji 4, jak również wcześniejszych wersji programu. Dzięki opisom i ćwiczeniom można odkryć, co nowego zawiera pakiet 3DS MAX 4 w stosunku do wersji wcześniejszych.
"3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne" to książka przeznaczona dla osób początkujących i średnio zaawansowanych w obsłudze aplikacji 3D, niemniej jednak osoby na co dzień korzystające z 3DS MAX 4 znajdą również coś dla siebie. Książka wprowadza bowiem czytelnika niepostrzeżenie w świat profesjonalnej obsługi programu...
Osoby które kupowały "3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:
- 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oświetlenie i renderowanie 79,00 zł, (23,70 zł -70%)
- 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiały i tekstury 79,00 zł, (23,70 zł -70%)
- 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu 96,45 zł, (29,90 zł -69%)
- Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podręcznik 79,00 zł, (39,50 zł -50%)
- 3ds max 9. Animacja 3D od podstaw 58,98 zł, (29,49 zł -50%)
Spis treści
3DS MAX 4. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści
Wstęp (7)
Rozdział 1. Wprowadzenie (8)
- Podstawy działania programu (8)
Rozdział 2. Nazewnictwo, tworzenie i modyfikacja obiektów (11)
- Ekran 3DS MAX 4 (12)
- Viewports - okna widoku (13)
- Menu_bar (13)
- Main_toolbar (14)
- Tab_panel (14)
- Command_panel (14)
- Time_slider (15)
- Track_bar (15)
- Animate_and_time_controls (15)
- Viewport_navigation_controls (15)
- Podstawy konstrukcji i selekcji obiektów w 3DS MAX 4 (16)
Rozdział 3. Opis wybranych opcji command_panel (22)
- Command_panel://create (22)
- Command_panel://modify (23)
- Command_panel://Hierarchy (23)
- Pojęcie stosu modyfikatorów (26)
Rozdział 4. Operacje typu Boolean (32)
Rozdział 5. Skala czasu, tworzenie i kontrola klatek kluczowych (35)
Rozdział 6. Definiowanie materiałów w 3DS MAX 4 (40)
- Kolory obiektów (40)
- Materiały, mapowanie (40)
- Nowe definicje i pojęcia (43)
Rozdział 7. Nowości w 3DS MAX 4 (59)
- Interfejs użytkownika (59)
- Konfigurowanie okna widoku (59)
- Konfigurowanie paska menu i skrótów klawiszowych (60)
- Konfigurowanie panelu rozkazów (62)
- Schemat kolorów programu (63)
- Nowy track_bar (63)
- Status Area (Pole stanu) (63)
- Quad_menu (Menu podręczne) (63)
- Automatyczny zapis scen (64)
- Filtrowanie obiektów (64)
- Nowe opcje modelowania (65)
- Editable Poly (65)
- Modyfikator HSDS - Hierarchical Sub Division Surfaces Modifier (75)
- Modyfikator Multires (77)
- Nowe obiekty w 3DS MAX 4 (78)
- Obiekt Hose (78)
- Obiekt Terrain (84)
- Manipulatory, Wire menu (86)
- Tryb manipulacji, łączenie parametrów (86)
- 3(motion blur i śnieg (96)
- Constraints - czyli jak "uwięzić" obiekt (103)
Rozdział 8. Standardowe elementy aplikacji (115)
- Track View (115)
- Efekty postprodukcji - Videopost (116)
- Skróty klawiszowe (116)