reklama - zainteresowany?

3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne - Helion

3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Joanna Pasek
ISBN: 83-7197-428-0
stron: 104, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2001-02-22
Księgarnia: Helion

Cena książki: 9,00 zł

Dodaj do koszyka 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

Tagi: 3ds max

"3D Studio MAX 3. Ćwiczenia praktyczne" to książka przeznaczona dla początkujących użytkowników programu. W serii krótkich, przystępnych ćwiczeń przedstawiono najistotniejsze etapy pracy nad wirtualną sceną: modelowanie obiektów, oświetlanie, animację oraz rendering pojedynczego obrazka lub animacji. Oto najważniejsze z zagadnień, jakie zostały tu poruszone:

  • Tworzenie obiektów z brył podstawowych, takich jak płaszczyzny i prostopadłościany.
  • Tworzenie obiektów ze splajnów metodą wytłaczania.
  • Edycja wierzchołków splajnów.
  • Edycja wierzchołków obiektów siatkowych.
  • Selekcja obiektów.
  • Dobór jednostek i odstępów między liniami siatki konstrukcyjnej.
  • Przyciąganie kursora do wierzchołków i do siatki konstrukcyjnej.
  • Wybór układu współrzędnych i środka transformacji.
  • Przemieszczanie obiektów w wybranym kierunku i obracanie ich względem dowolnie wybranego punktu.
  • Tworzenie szyku obiektów.
  • Wyrównywanie obiektów oraz ich lokalnych środków obrotu.
  • Stosowanie modyfikatorów.
  • Precyzyjne przemieszczanie i obracanie obiektów za pomocą okna transformacji.
  • Wprowadzanie źródeł światła.
  • Przypisywanie gotowych materiałów z biblioteki programu.
  • Teksturowanie obiektów.
  • Przemieszczanie i skalowanie tekstury na powierzchni obiektu.
  • Łączenie hierarchiczne obiektów.
  • Tworzenie kluczy i edycja ich wartości.
  • Zmiana domyślnego kontrolera animacji.
  • Rendering obrazu i animacji, na ekran oraz do pliku.
  • Wprowadzanie efektu rozmycia w ruchu.

Dodaj do koszyka 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oświetlenie i renderowanie
  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiały i tekstury
  • 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu
  • Skuteczne programowanie Lego Mindstorms
  • Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podręcznik

Dodaj do koszyka 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

3D Studio Max 3.

Dodaj do koszyka 3D Studio Max 3. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.