reklama - zainteresowany?

3D Studio MAX - Helion

3D Studio MAX
Autor: Joanna Pasek, Maciej Pasek
ISBN: 83-86718-70-6
stron: 276, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 30,00 zł

Dodaj do koszyka 3D Studio MAX

Tagi: 3ds max

Aby skutecznie posługiwać się 3D Studio nie wystarczy sama znajomość poleceń. Trzeba wiedzieć jak ich używać, a taką wiedzę uzyskuje się modelując konkretne przedmioty. Dlatego taż kolejne działy opierają się na przykładach, podczas wykonywania których Czytelnik poznaje kolejne potrzebne polecenia. Wynikiem tych ćwiczeń jest model wnętrza pokazany na okładce i kolorowej wkładce.

Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem 3D Studio, przekonasz się jak łatwo można modelować w MAX-ie nawet złożone obiekty i jak niewiele poleceń wystarczy, aby wykorzystywać program w praktyce. Jeśli jesteś użytkownikiem zaawansowanym, to przeglądając niniejszą książkę szybko zorientujesz się w różnicach pomiędzy starszymi, DOS-owymi wersjami 3D Studio a wersją najnowszą. Dowiesz się, gdzie znaleźć najpotrzebniejsze polecenia, poznasz nowy układ menu i znaczenie poszczególnych ikon.

  • Instalacja 3D Studio MAX
  • Budowa ekranu roboczego
  • Sposoby selekcji obiektów
  • Jak obsÅ‚ugiwać wirtualnÄ… kamerÄ™?
  • NarzÄ™dzia do precyzyjnego rysowania
  • Tryby renderingu
  • NarzÄ™dzia przemieszczania, skalowania i obracania
  • Tworzenie bryÅ‚ podstawowych
  • WytÅ‚aczanie obiektów
  • Tworzenie bryÅ‚ obrotowych
  • WytÅ‚acznie obiektów wzdÅ‚uż przestrzennych Å›cieżek
  • ObsÅ‚uga Edytora Materiałów
  • Tworzenie wÅ‚asnych materiałów
  • MateriaÅ‚y mapowane
  • Tworzenie kamer i Å›wiateÅ‚
  • Operacje Boole'a

Dodaj do koszyka 3D Studio MAX

 

Osoby które kupowały "3D Studio MAX", wybierały także:

  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oÅ›wietlenie i renderowanie
  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiaÅ‚y i tekstury
  • 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. SzkoÅ‚a efektu
  • Skuteczne programowanie Lego Mindstorms
  • Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podrÄ™cznik

Dodaj do koszyka 3D Studio MAX

Spis treści

3D Studio MAX -- spis treści

Tytułem wstępu, czyli o czym jest ta książka

1. Wprowadzenie

  • 1.1. Instalacja programu
  • 1.2. Uruchamianie 3D Studio MAX
  • 1.3. Ekran główny
    • 1.3.1. Okna widokowe
    • 1.3.2. Menu górne - otwieranie, importowanie i zapisywanie plików
    • 1.3.3. Górne menu narzÄ™dziowe
    • 1.3.4. Boczne menu poleceÅ„
    • 1.3.5. Menu dolne i linia informacyjna

2. OglÄ…danie wirtualnej przestrzeni 3D Studio

  • 2.1. Okna widoku z kierunków prostopadÅ‚ych (orthogonal)
  • 2.2. Widok aksonometryczny, czyli użytkownika (User)
  • 2.3. Widok z kamery (Camera)

3. Modelujemy fotel

4. Kamery i światła

5. Tworzenie i przypisywanie materiałów

  • 5.1. Kolor materiaÅ‚u
  • 5.2. PoÅ‚yskliwość i tryby cieniowania
  • 5.3. Przypisywanie materiaÅ‚u obiektom w scenie
  • 5.4. Próbny rendering

6. Materiały mapowane

  • 6.1. Kopiowanie materiałów
  • 6.2. Mapowanie nierównoÅ›ci (Bump)
  • 6.3. Struktura materiaÅ‚u
  • 6.4. Intensywność mapowania
  • 6.5. Edycja parametrów procedury Noise
  • 6.6. Mapowanie tekstury (Ambient - Diffuse)
  • 6.7. WspółrzÄ™dne mapowania obiektu w scenie
  • 6.8. WspółrzÄ™dne mapowania w Edytorze Materiałów
  • 6.9. Edycja parametrów procedury Checker
  • 6.10. Tworzenie wÅ‚asnej biblioteki materiałów

7. Wytłaczanie obiektu wzdłuż ścieżki

8. Tworzenie brył obrotowych

9. Tworzenie sceny

  • 9.1. Rysujemy podÅ‚ogÄ™
  • 9.2. Åšciany
  • 9.3. Drzwi
  • 9.4. Schody
  • 9.5. Recepcja
  • 9.6. Sufit
  • 9.7. Kamera
  • 9.8. Usuwanie zbÄ™dnych pÅ‚aszczyzn
  • 9.9 .OÅ›wietlenie sceny
  • 9.10. Dodajemy szczegóły
    • 9.10.1. PorÄ™cze schodów
    • 9.10.2. Punktowe oÅ›wietlenie pod sufitem
    • 9.10.3. Importujemy meble
    • 9.10.4. Lampa stojÄ…ca

10. Tworzenie i przypisywanie materiałów elementom wnętrza

  • 10.1. Posadzka
  • 10.2. Åšciany, schody, sufit
  • 10.3. Elementy wyposażenia wnÄ™trza

11. Co znajdziesz na dyskietce

12. Skorowidz

Dodaj do koszyka 3D Studio MAX

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.