3D Studio MAX 2 w praktyce - Helion
ISBN: 83-7197-025-0
stron: 548, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-14
Księgarnia: Helion
Cena książki: 61,50 zł
Jest to książka od której powinieneś rozpoczynać swoją przygodę z MAX-em. Wykonaj opisane w niej przykłady a zapoznasz się z podstawowymi technikami modelowania i animowania. Książka pozwala nawet zupełnie niezorientowanemu Czytelnikowi "oswoić" się z tak potężnym i skomplikowanych narzędziem jakim jest MAX. Jeśli nigdy nie korzystałeś z programów do renderingu, a chcesz praktycznie wykorzystywać 3D Studio, to swą przygodę w wirtualnej przestrzeni powinieneś zacząć od zapoznania się z tą właśnie książką. Książki opisujące zaawansowane funkcje renderingu i animacji zakładają, że Czytelnik pracował już we wcześniejszych wersjach 3D Studio lub przestudiował instrukcję użytkownika programu i posiada pewne doświadczenie. Ta książka zaczyna od podstaw. Znajdziesz w niej podstawy obsługi programu, metody oglądania wirtualnego świata i zapoznasz się z podstawowymi elementami MAX-a. Wszystkie te wiadomości zdobędziesz na praktycznych przykładach, które poprowadzą Cię "za rękę", krok po kroku. Potrzebne polecenia poznasz wykonując kolejne operacje, zilustrowane czytelnymi i opisanymi zrzutami ekranów. Trudniejsze miejsca dodatkowo opatrzone są obszernymi komentarzami i uwagami, pozwalającymi nawet początkującemu Czytelnikowi dokładnie zrozumieć istotę zagadnienia. Szybko przekonasz się, jak niewiele poleceń potrzeba, aby samodzielnie tworzyć proste, lecz efektowne sceny i animacje.
- Podstawy obsługi programu
- Precyzyjne metody tworzenia obiektów
- Modelowanie za pomocą modyfikacji
- Wykorzystanie listy modyfikacji obiektu
- Animowanie obiektów
- Łączenie hierarchiczne obiektów
- Animowane pola sił
- Animowane efekty atmosferyczne
- Wykorzystanie różnych kontrolerów animacji
- Praca w oknie Track View
- Generowanie lustrzanych odbić
- Animowanie kamer i oświetlenia
- Tworzenie materiałów złożonych, mapowanych i maskowanych
- Wykorzystanie własnych siatek konstrukcyjnych
- Precyzyjne transformowanie obiektów
- Wytłaczanie obiektów złożonych
- Wprowadzanie efektów specjalnych w oknie Video Post
- Tworzenie animowanych materiałów
- Renderowanie animacji
Osoby które kupowały "3D Studio MAX 2 w praktyce", wybierały także:
- 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oświetlenie i renderowanie 79,00 zł, (23,70 zł -70%)
- 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiały i tekstury 79,00 zł, (23,70 zł -70%)
- 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu 96,45 zł, (29,90 zł -69%)
- Skuteczne programowanie Lego Mindstorms 57,56 zł, (25,90 zł -55%)
- Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podręcznik 77,59 zł, (43,45 zł -44%)