reklama - zainteresowany?

3D Studio. Biblioteka materiałów mapowanych - Helion

3D Studio. Biblioteka materiałów mapowanych
Autor: Joanna Pasek, Maciej Pasek
ISBN: 83-86718-44-7
stron: 80, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 18,00 zł

Dodaj do koszyka 3D Studio. Biblioteka materiałów mapowanych

Tagi: 3ds max

Książka przeznaczona dla użytkowników 3D Studio wykorzystujących w swoich projektach drzewa, krzewy oraz postacie. Istnieją profwsjonalne pakiety pozawlające na wygenerowanie efektownych, trójwymiarowych roślin. Przestrzenne drzewo z listkami to jednak poważny problem dla naszego komputera. Ponadto sztucznie wygenerowane obiekty zawsze wyglądają nienaturalnie. Kawałek prawdziwego świata mogą nam zapewnić jedynie slajdy lub fotografie. Bez trudu można wstawić do sceny płaskie obiekty mapowane specjalnie przygotowanymi obrazami rastrowymi, rozwiązujące problem wykończenia sceny. Takie obiekty parawanowe nie obciążają komputera, a potrafią nawet rzucać całkiem realistyczny cień. Do książki dołączona jest dyskietka, zawierająca bibliotekę gotowych materiałów pozwalających w przysłowiowe 5 minut przydać projektowi realizmu.

Dodaj do koszyka 3D Studio. Biblioteka materiałów mapowanych

 

Osoby które kupowały "3D Studio. Biblioteka materiałów mapowanych", wybierały także:

  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oÅ›wietlenie i renderowanie
  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiaÅ‚y i tekstury
  • 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. SzkoÅ‚a efektu
  • Skuteczne programowanie Lego Mindstorms
  • Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podrÄ™cznik

Dodaj do koszyka 3D Studio. Biblioteka materiałów mapowanych

Spis treści

3D Studio. Biblioteka materiałów mapowanych -- spis treści

Wprowadzenie

Czym jest ta książka?

1. Materiały mapowane

  • 1.1. Co to jest obiekt parawanowy?
  • 1.2. Co to jest materiaÅ‚ mapowany?
  • 1.3. Mapowanie i jego rodzaje

2. Tworzenie obiektu parawanowego

  • 2.1. Tworzenie pÅ‚askiego obiektu
  • 2.2. Przypisywanie ikony mapowania

3. Jak wykorzystać obiekt-parawan w scenie?

  • 3.1. Ustawienie kamery
  • 3.2. OÅ›wietlenie obiektu parawanowego
  • 3.3. Rzucanie cieni przez obiekt-parawan

4. Jak zamapować obiekt parawanowy?

  • 4.1. Pozyskiwanie map
  • 4.2. Tworzenie mapy przezroczystoÅ›ci
  • 4.3. Parametry materiaÅ‚u w Edytorze Materiałów

5. Jak korzystać z biblioteki materiałów mapowanych?

6. Przygotowywanie obrazów do mapowania w Photoshopie

Dodaj do koszyka 3D Studio. Biblioteka materiałów mapowanych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.