reklama - zainteresowany?

3D Studio 4.0 dla zaawansowanych - Helion

3D Studio 4.0 dla zaawansowanych
Autor: Steven D. Elliot, Philip L. Miller
Tytuł oryginału: Inside 3D Studio 4, vol II
TÅ‚umaczenie: Joanna Pasek, Maciej Pasek
ISBN: 83-86718-00-5
stron: 396, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 37,50 zł

Dodaj do koszyka 3D Studio 4.0 dla zaawansowanych

Tagi: 3ds max

Zostań ekspertem przestrzeni wirtualnej!

Książka ta jest dalszym ciągiem "3D Studio - wersja 4.0". Omówiono w niej między innymi zaawansowane techniki tworzenia modeli oraz symulacji oświetlenia i generowania cieni. Zawarte są tu zagadnienia, których nie omawia dokumentacja techniczna programu. Szczególną uwagę zwrócono na sposoby tworzenia efektywnych modeli - takich, których czas renderingu mieści się w sensownych granicach, nawet na słabym sprzęcie. Każde omawiane zagadnienie zilustrowane jest przykładem.

Książka nie jest podręcznikiem użytkownika programu, ani omówieniem wszystkich poleceń. Przeznaczona jest dla tych, którzy zamierzają tworzyć efektowne, fotorealistyczne rysunki.

Kupując książkę zapoznasz się między innymi z takimi zagadnieniami:

  • Co to jest rendering sieciowy i jakie sÄ… korzyÅ›ci jego stosowania. Jak poprawnie skonfigurować sieć?
  • WytÅ‚aczanie obiektów wzdÅ‚uż zÅ‚ożonych Å›cieżek. Czy Å›cieżka może pokrywać siÄ™ sama ze sobÄ…, czyli jak wytÅ‚oczyć skarpetkÄ™.
  • Wykorzystanie podczas wytÅ‚aczania różnego typu deformacji - jak utworzyć grawerowany napis lub klamkÄ™ do drzwi.
  • Deformacja pasowania. Czy można wytÅ‚oczyć kadÅ‚ub Å‚odzi o zmiennym przekroju jako jeden obiekt?
  • Po co przypisywać współrzÄ™dne mapowania już podczas wytÅ‚aczania obiektu?
  • Korekcja ksztaÅ‚tu obiektu poprzez manipulacje jego wierzchoÅ‚kami oraz pÅ‚aszczyznami elementarnymi.
  • Różne sposoby wygÅ‚adzania powierzchni. Jak zmienić wyglÄ…d renderowanej siatki bez zmiany jego geometrycznej struktury.
  • Czym różni siÄ™ modelowanie w 3D Studio i w AutoCAD-zie? AutoCAD kontra 3D Studio.
  • Dlaczego obiekty utworzone w AutoCAD-zie nie chcÄ… siÄ™ poprawnie renderować w 3D Studio?
  • Czy AutoCAD i 3D Studio potrafiÄ… ze sobÄ… poprawnie współpracować? Różne sposoby przesyÅ‚ania informacji miÄ™dzy tymi programami.
  • Jak tworzyć superrealistyczne materiaÅ‚y, czyli jednoczesne wykorzystanie różnego rodzaju mapowaÅ„ oraz masek.
  • Metody tworzenia lustrzanych odbić.
  • Sposoby wygÅ‚adzania nakÅ‚adanych map bitowych.
  • Symulowanie różnego rodzaju źródeÅ‚ Å›wiatÅ‚a, tworzenie neonów, samoÅ›wiecÄ…cych reklam, kolorowych witraży.
  • Efekty specjalne, czyli co zrobić, aby lampy rzucaÅ‚y snopy Å›wiatÅ‚a, tÅ‚o pasowaÅ‚o do renderowanej sceny, cienie wyglÄ…daÅ‚y realistycznie a scenÄ™ spowijaÅ‚a mgÅ‚a?
  • Obrazy o wysokiej rozdzielczoÅ›ci. Jak sprawdzić, czy podczas renderingu nie braknie nam pamiÄ™ci w komputerze?

Dodaj do koszyka 3D Studio 4.0 dla zaawansowanych

 

Osoby które kupowały "3D Studio 4.0 dla zaawansowanych", wybierały także:

  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie 3D, oÅ›wietlenie i renderowanie
  • 3ds Max 2015. Kurs video. Poziom drugi. Modelowanie zaawansowane, ustawienia renderingu, materiaÅ‚y i tekstury
  • 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. SzkoÅ‚a efektu
  • Skuteczne programowanie Lego Mindstorms
  • Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podrÄ™cznik

Dodaj do koszyka 3D Studio 4.0 dla zaawansowanych

Spis treści

3D Studio 4.0 dla zaawansowanych -- spis treści

Dodaj do koszyka 3D Studio 4.0 dla zaawansowanych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.