reklama - zainteresowany?

3D Studio 4.0. Animacja - Helion

3D Studio 4.0. Animacja
Autor: Joanna Pasek, Maciej Pasek
Tytuł oryginału: Inside 3D Studio 4, vol III
Tłumaczenie: Joanna i Maciej Pasek
ISBN: 83-86718-01-3
stron: 392, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 37,50 zł

Dodaj do koszyka 3D Studio 4.0. Animacja

Tagi: 3ds max

  • Czy wiesz, jak Keyframer mierzy czas?
  • Dlaczego klatka 0 ma specjalne znaczenie
  • Jak łączyć obiekty
  • Co to są obiekty pozorne i do czego się mogą przydać
  • Do czego można wykorzystać morfing
  • Sposoby manipulowania ścieżkami i ujęciami kluczowymi za pomocą okien dialogowych Track Info i Key Info
  • Tworzenie i zastosowanie materiałów animowanych
  • Co można osiągnąć animując projektor
  • Do czego mogą się przydać animowane maski
  • Jak osiągnąć realistyczny ruch kamery
  • Sposoby animowania oświetlenia
  • Animowane efekty świetlne
  • Jak nagrywać i wykorzystywać fliki
  • Przygotowanie prezentacji za pomocą skryptów
  • Jak modelować za pomocą odwrotnej kinematyki
  • Zaawansowane techniki morfingu
  • Jak uzyskać efekt rozmycia obiektu podczas ruchu
  • Co to jest Video Post
  • Jak wykorzystać gotowe skrypty
  • Czy pisanie własnych skryptów jest trudne
  • Do czego może przydać się skrypt - animowanie pracy mięśni
  • Nagrywanie animacji na taśmę wideo
  • Sposoby ściągania obrazów z wideo i możliwości ich wykorzystania podczas renderingu
Wykorzystaj Keyframer do modelowania

Dodaj do koszyka 3D Studio 4.0. Animacja

Spis treści

3D Studio 4.0. Animacja -- spis treści

Dodaj do koszyka 3D Studio 4.0. Animacja

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.