30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa - Helion
ISBN: 978-83-68325-70-6
Format: ebook
Data wydania: 2024-11-10
Księgarnia: Helion
Cena książki: 89,99 zł
Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa", wybierały także:
- Sztuczna inteligencja w Azure. Kurs video. Uczenie maszynowe i Azure Machine Learning Service 199,00 zł, (69,65 zł -65%)
- Web scraping w Data Science. Kurs video. Uczenie maszynowe i architektura splotowych sieci neuronowych 178,97 zł, (62,64 zł -65%)
- Sztuczna inteligencja w Azure. Kurs video. Us 199,00 zł, (69,65 zł -65%)
- AI w praktyce. Kurs video. Narz 164,31 zł, (59,15 zł -64%)
- Uczenie g 129,00 zł, (51,60 zł -60%)
Spis treści
30-dniowe wyzwanie: jak zbudować kurs online z pomocą ChatGPT eBook -- spis treści
WstÄ™p……………………………………………………………………………………..8
DzieÅ„ 1: Wybór tematu kursu – co jest aktualne i pożądane?.........12
DzieÅ„ 2: Definiowanie docelowej grupy odbiorców………………..…..16
DzieÅ„ 3: Zdefiniowanie celu edukacyjnego i wyników nauczania…22
DzieÅ„ 4: Struktura kursu – od ogóÅ‚u do szczegóÅ‚u………………………27
DzieÅ„ 5: Tworzenie spisu treÅ›ci kursu…………………………………..….33
DzieÅ„ 6: Korzystanie z ChatGPT do generowania treÅ›ci kursowych……………………………………………………………………………..39
DzieÅ„ 7: Personalizacja treÅ›ci przy pomocy ChatGPT………………….45
Dzień 8: Jak stworzyć wciągające wprowadzenie do kursu?..........52
Dzień 9: Jak generować moduły edukacyjne za pomocą ChatGPT?......................................................................................58
DzieÅ„ 10: Tworzenie quizów i testów wiedzy przy użyciu ChatGPT………………………………………………………………………………..65
Dzień 11: Jak wzbogacić kurs o praktyczne ćwiczenia i zadania?....72
DzieÅ„ 12: Wykorzystanie ChatGPT do tworzenia przykÅ‚adów i studiów przypadków……………………………………………………….………79
DzieÅ„ 13: Wykorzystanie ChatGPT do pisania treÅ›ci motywacyjnych i inspirujÄ…cych……………………………………………………………………….87
Dzień 14: Jak zaplanować interakcje z uczestnikami kursu?..........94
DzieÅ„ 15: Budowanie interaktywnych quizów z pomocÄ… ChatGPT………………………………………………………………………………102
DzieÅ„ 16: Tworzenie slajdów prezentacyjnych przy wsparciu AI………………………………………………………………………………………..110
DzieÅ„ 17: Wykorzystanie narzÄ™dzi wizualnych – grafiki i multimedia…………………………………………………………………………..119
DzieÅ„ 18: Planowanie sesji live i webinarium jako część kursu….128
DzieÅ„ 19: Utrzymywanie zaangażowania uczestników przez caÅ‚y kurs…………………………………………………………………………..…………137
Dzień 20: Jak tworzyć pliki PDF i e-booki jako materiały pomocnicze?................................................................................145
DzieÅ„ 21: Automatyzacja procesu oceniania i udzielania feedbacku z ChatGPT…………………………………………………………………….………..154
Dzień 22: Jak planować harmonogram kursu i kolejne kroki?.....163
DzieÅ„ 23: Wykorzystanie ChatGPT do generowania scenariuszy dla filmów edukacyjnych……………………………………………………………..171
DzieÅ„ 24: Zbieranie opinii i ulepszanie treÅ›ci kursu z pomocÄ… ChatGPT………………………………………………………………………….…..180
DzieÅ„ 25: Optymalizacja materiaÅ‚ów pod kÄ…tem SEO………….…….188
DzieÅ„ 26: Jak przygotować finalny test certyfikacyjny dla uczestników?...............................................................................196
Dzień 27: Jak zintegrować kurs z platformami edukacyjnymi (Udemy, Teachable itp.)?.............................................................206
DzieÅ„ 28: Tworzenie strategii marketingowej kursu……………..….215
DzieÅ„ 29: Automatyzacja sprzedaży kursu online…………………….224
Dzień 30: Jak wykorzystać analitykę do monitorowania sukcesu kursu?.........................................................................................234
ZakoÅ„czenie…………………………………………………………………………243
Dodatek 1. PrzykÅ‚adowy szablon kursu online…………………….…..248
Dodatek 2. Lista narzÄ™dzi wspierajÄ…cych tworzenie kursów online………………………………………………………………………………….255
Dodatek 3. Jak stworzyć skuteczne quizy?...................................264
Dodatek 4. Szablon dla scenariusza wideo edukacyjnego…………..271
Dodatek 5. Wskazówki dotyczÄ…ce SEO dla kursów online………….277
Dodatek 6. Jak utrzymywać relacje z uczestnikami kursu?..........286
Dodatek 7. PrzykÅ‚adowy harmonogram tworzenia kursu………….294
Dodatek 8. Najlepsze praktyki sprzedażowe kursów online……...303
Dodatek 9. Jak zbierać feedback i przekształcać go w ulepszenia?..................................................................................312