reklama - zainteresowany?

30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa - Helion

30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa
ebook
Autor: Przemys
ISBN: 978-83-68325-70-6
Format: ebook
Data wydania: 2024-11-10
Księgarnia: Helion

Cena książki: 89,99 zł

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa

Tagi: Sztuczna inteligencja

Marzysz o stworzeniu w

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa

 

Osoby które kupowały "30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa", wybierały także:

  • Prosto o AI. Jak dzia
  • Dylemat sztucznej inteligencji. 7 zasad odpowiedzialnego tworzenia technologii
  • Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 mo
  • AI w t
  • Tablice informatyczne. ChatGPT

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa

Spis treści

30-dniowe wyzwanie: jak zbudować kurs online z pomocą ChatGPT eBook -- spis treści

Wstęp……………………………………………………………………………………..8

 

Dzień 1: Wybór tematu kursu – co jest aktualne i pożądane?.........12

 

Dzień 2: Definiowanie docelowej grupy odbiorców………………..…..16

 

Dzień 3: Zdefiniowanie celu edukacyjnego i wyników nauczania…22

 

Dzień 4: Struktura kursu – od ogółu do szczegółu………………………27

 

Dzień 5: Tworzenie spisu treści kursu…………………………………..….33

 

Dzień 6: Korzystanie z ChatGPT do generowania treści kursowych……………………………………………………………………………..39

 

Dzień 7: Personalizacja treści przy pomocy ChatGPT………………….45

 

Dzień 8: Jak stworzyć wciągające wprowadzenie do kursu?..........52

 

Dzień 9: Jak generować moduły edukacyjne za pomocą ChatGPT?......................................................................................58

 

Dzień 10: Tworzenie quizów i testów wiedzy przy użyciu ChatGPT………………………………………………………………………………..65

 

Dzień 11: Jak wzbogacić kurs o praktyczne ćwiczenia i zadania?....72

 

Dzień 12: Wykorzystanie ChatGPT do tworzenia przykładów i studiów przypadków……………………………………………………….………79

 

Dzień 13: Wykorzystanie ChatGPT do pisania treści motywacyjnych i inspirujących……………………………………………………………………….87

 

Dzień 14: Jak zaplanować interakcje z uczestnikami kursu?..........94

 

Dzień 15: Budowanie interaktywnych quizów z pomocą ChatGPT………………………………………………………………………………102

 

Dzień 16: Tworzenie slajdów prezentacyjnych przy wsparciu AI………………………………………………………………………………………..110

 

Dzień 17: Wykorzystanie narzędzi wizualnych – grafiki i multimedia…………………………………………………………………………..119

 

Dzień 18: Planowanie sesji live i webinarium jako część kursu….128

 

Dzień 19: Utrzymywanie zaangażowania uczestników przez cały kurs…………………………………………………………………………..…………137

 

Dzień 20: Jak tworzyć pliki PDF i e-booki jako materiały pomocnicze?................................................................................145

 

Dzień 21: Automatyzacja procesu oceniania i udzielania feedbacku z ChatGPT…………………………………………………………………….………..154

 

Dzień 22: Jak planować harmonogram kursu i kolejne kroki?.....163

 

Dzień 23: Wykorzystanie ChatGPT do generowania scenariuszy dla filmów edukacyjnych……………………………………………………………..171

 

Dzień 24: Zbieranie opinii i ulepszanie treści kursu z pomocą ChatGPT………………………………………………………………………….…..180

 

Dzień 25: Optymalizacja materiałów pod kątem SEO………….…….188

 

Dzień 26: Jak przygotować finalny test certyfikacyjny dla uczestników?...............................................................................196

 

Dzień 27: Jak zintegrować kurs z platformami edukacyjnymi (Udemy, Teachable itp.)?.............................................................206

 

Dzień 28: Tworzenie strategii marketingowej kursu……………..….215

 

Dzień 29: Automatyzacja sprzedaży kursu online…………………….224

 

Dzień 30: Jak wykorzystać analitykę do monitorowania sukcesu kursu?.........................................................................................234

 

Zakończenie…………………………………………………………………………243

 

Dodatek 1. Przykładowy szablon kursu online…………………….…..248

 

Dodatek 2. Lista narzędzi wspierających tworzenie kursów online………………………………………………………………………………….255

 

Dodatek 3. Jak stworzyć skuteczne quizy?...................................264

 

Dodatek 4. Szablon dla scenariusza wideo edukacyjnego…………..271

Dodatek 5. Wskazówki dotyczące SEO dla kursów online………….277

 

Dodatek 6. Jak utrzymywać relacje z uczestnikami kursu?..........286

 

Dodatek 7. Przykładowy harmonogram tworzenia kursu………….294

 

Dodatek 8. Najlepsze praktyki sprzedażowe kursów online……...303

 

Dodatek 9. Jak zbierać feedback i przekształcać go w ulepszenia?..................................................................................312

 

 

 

Dodaj do koszyka 30-dniowe wyzwanie: jak zbudowa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.