Marketing dla studentów kierunków technicznych - Helion
Autor: Curtis Tony
Tłumaczenie: Szkudłapska Aleksandra
ISBN: 978-8-3264-4497-5
stron: 483, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
Tłumaczenie: Szkudłapska Aleksandra
ISBN: 978-8-3264-4497-5
stron: 483, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
Tagi: Marketing
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.
Osoby które kupowały "Marketing dla studentów kierunków technicznych", wybierały także:
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie 77,10 zł, (23,90 zł -69%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Skuteczna reklama na LinkedInie 55,94 zł, (17,90 zł -68%)